Din cauza perioadei foarte aglomerate de vanzari:
Nu reusim sa preluam toate apelurile initiate de dvs. Avem rugamintea de a plasa comenzile online. Prin SMS primiti Meniul cu stadiul comenzii. Ne puteti contacta prin: SMS, WhatsApp, Email, Chat-ul din meniul trimis. Multumim de intelegere!
Echipa TOPASPRO
Transparenta si Siguranta - Verificare colet la livrare
Transport prin Fan Courier. Livrare in toata Tara.
Comanda online anvelope vara,iarna si allseason doar de pe anvelope-oferte.ro Preturi foarte mici, direct de la producatori, livrare rapida, 2 ani garantie
Despre GoodYear:
În prezent, Goodyear este unul din cei mai mari producători de anvelope din lume,cu mii de descoperiri, inovaţii, invenţii şi premiere tehnice.Pe lângă anvelopele marca Goodyear, compania produce alte câteva mărci respectate de anvelope,printre care Dunlop,Kelly, Fulda,Lee,Sava şi Debica. A fost fondata in 1898 de catre Frank Sieberling care a împrumutat niște bani de la cumnatul său. Cu această finanțare, a deschis prima fabrică a Goodyear Tire and Rubber Company.El a dat companiei numele inventatorului Charles Goodyear, pe care îl admira pentru descoperirile sale în vulcanizare. Compania dispune de aproximativ 69.000 de angajati,cu peste 52 de unități de producție în 22 de țări din întreaga lume și cu vânzări anuale de 21 miliarde dolari. Cercetătorii de la Goodyear Reasearch continuă cu mândrie tradiția de peste 100 de ani de inovație în descoperire, proiectare și producție pentru inspirația care alimentează cercetarea contemporană. Cateva repere din istoria transporturilor la care a participat si Goodyear ar fi: • Când automobilul Model T Ford a ieșit de pe linia de producție în 1908, primul automobil produs în serie din lume, era echipat cu anvelope Goodyear.• A creat prima anvelopă pneumatică de avion din lume în 1909 și prima anvelopă radială pentru avioane comerciale în 1983. • Primul vehicul care a doborât recordul de viteză la sol de 600 mph a făcut-o pe anvelope Goodyear (1965). De asemenea, este de remarcat îndelungata colaborare cu echipele de Formula 1 și cu producătorii care echipează cu pneuri Goodyear mașinile de curse câștigătoare. • Primele anvelopele pe Lună: în 1970, vehiculul de aselenizare al misiunii Apollo 14 a fost echipat cu pneuri Goodyear XLT.• Goodyear produce prima anvelopă off-the-road: Rut-Proof Tire. Goodyear este un lider în introducerea etichetei de reglementare UE pentru anvelope, asigurându-se că clienții sunt informati corect atunci când cumpără anvelope. Conceptul de anvelopă AA de la Goodyear este lansat în aceeași zi în care este anunțată legislația privind eticheta UE pentru anvelope. Revista Newsweek sustine ca firma GoodYear este cea mai ecologica companie din domeniul anvelopa,deoarece produsele lor sunt fabricate din biomasa regenerabila. La Conferinţa de la Copenhaga este prezentat conceptul de anvelopă BioIsopreneTM privind schimbările climatice. Cercetatorii Goodyear vor sa se axeze pe viitor nu numai de fabricarea de anvelope de calitate ci si pe protejarea mediului incojurator,intr-o lume care are tot mai putine resurse.
Cumpără și câstigă cu Goodyear! 4 anvelope achizitionate îți aduc până la 400 lei în vouchere de combustibil
Ești pregătit să câștigi? Cumpără un set de anvelope Goodyear, iarnă sau all season (anvelope pentru turisme, camionete și 4x4/SUV) între 15 octombrie și 30 noiembrie inclusiv, înregistrează-te pe site și câștigi garantat vouchere de combustibil de până la 400 RON.
100 lei pentru 4 anvelope cu dimensiunea jantei ≤ 16” 300 lei pentru 4 anvelope cu dimensiunea jantei 17” & 18” 400 lei pentru 4 anvelope cu dimensiunea jantei ≥ 19”
Eticheta europeana pentru anvelope ofera informatii relevante cu privire la caracteristicile si prestanta unei anumite anvelope. Prin intermediul acesteia putem evalua si compara anvelopele pentru a lua cea mai buna decizie, orientandu-ne in functie de consumul de combustibil, aderenta anvelopei pe suprafete ude si nivelul de zgomot (exprimat in decibeli).
Eficienta consumului de combustibil asociata rezistentei la rulare generata de anvelopa
Anvelopele sunt direct relationate cu indicii de consum, iar in cazul autoturismelor anvelopele sunt responsabile de 20% din consumul total de combustibil.
cea mai buna clasare pentru economisirea de combustibil. cea mai slaba clasare pentru economisirea de combustibil
Diferenta intre anvelopele din categoria A si cele din categoria G reprezinta o reducere a consumului cu 7,5% ceea ce inseamna o economisire de 6 litri la fiecare 1000km.
Siguranta asociata aderentei anvelopei pe suprafete ude
Este unul dintre cei mai importanti factori cu privire la siguranta pe care trebuie sa o confere o anvelopa. O anvelopa din categoria A asigura o distanta de franare pe suprafetele ude mai mica, decat o anvelopa din categoria G.
cea mai buna clasare privind aderenta anvelopei pe suprafete ude
cea mai slaba clasare privind aderenta anvelopei pe suprafete ude
Diferenta dintre distanta de franare pentru o anvelopa din categoria A si una din categoria G poate ajunge pana la 18 m , in cazul franarii totale la viteza 80 km/h.
Nivelul de zgomot extern exprimat in decibeli
Zgomotul extern, care contribuie la poluarea fonica este produs in traficul rutier de urmatorii factori : intensitatea traficului, tipul vehiculului, stilul de condus sau inetractiunea dintre anvelopa si carosabil.
1 unda de culoare neagra : anvelopa este silentioasa ( cu 3 decibeli mai putin decat limita europeana) 2 unde de culoare neagra : ( intre limita europeana si 3 decibeli mai mult) 3 unde de neagra : ( peste limita europeana)
Ce se modifică privind etichetarea europeană a anvelopelor?
Începând cu luna mai 2021, se aplică Reglementarea (UE) 2020/740, care modifică modul de etichetare a anvelopelor. Aflaţi mai multe despre semnificaţia etichetei anvelopelor şi despre noutăţile privind clasa energetică a anvelopelor.
Vechi vs. nou: o comparaţie a etichetelor UE pentru anvelope
Etichetele UE pentru anvelope şi clasele de eficienţă au un design nou şi prezintă mici schimbări datorită unui nou format de scară. Eticheta standard anterioară afişa clase de anvelope doar în funcţie de rezistenţa la rulare, aderenţa pe carosabil ud şi nivelul de zgomot exterior la rulare. Noua etichetă UE pentru anvelope conţine informaţii suplimentare privind performanţele anvelopelor în condiţii de zăpadă şi gheaţă. Scara claselor de etichete pentru aderenţa pe carosabil ud şi rezistenţa la rulare are acum 5 în loc de 7 clase, desemnate cu litere de la A la E.
Clasamentul în funcţie de aderenţa pe carosabilul ud
„Aderenţa pe carosabilul ud” este capacitatea de a adera la drum în condiţiile unui carosabil umed. Clasamentul UE se concentrează pe un singur aspect al aderenţei pe carosabil ud – performanţa de frânare a anvelopei pe carosabil ud. Performanţa este măsurată pe o scară de la A la E. Anvelopele cu grad mare de aderenţă pe carosabil ud se vor opri mai rapid pe drumuri ude atunci când se aplică frâna complet. Într-o situaţie de urgenţă, câţiva metri înseamnă foarte mult. Notă: În timp ce şofaţi, respectaţi întotdeauna distanţele de oprire recomandate. *În cazul măsurătorii conform metodelor de testare prevăzute de Regulamentul UNECE 117. Distanţele de frânare pot varia în funcţie de condiţiile deplasării şi de alţi factori de influenţă.
Eficienţa din punctul de vedere al consumului de combustibil
Ştiaţi că anvelopele sunt responsabile pentru consumul a până la 20% din combustibilul utilizat de vehiculul dvs.? Alegând anvelope cu un nivel ridicat de eficienţă din punctul de vedere al consumului de combustibil, veţi putea parcurge mai mulţi kilometri la fiecare umplere a rezervorului şi veţi reduce emisiile de CO2. În funcţie de rezistenţa la rulare a anvelopei, eficienţa din punctul de vedere al consumului de combustibil variază de la clasa A, care indică nivelul cel mai bun de economie de combustibil, până la clasa E, care oferă cel mai slab nivel de economie de combustibil. Între clase, consumul de combustibil creşte cu aproximativ 0,1 litri la fiecare 100 km parcurşi. Pe scurt, anvelopele eficiente din punctul de vedere al consumului de combustibil necesită mai puţină energie pentru a rula. Acest lucru are ca rezultat o cantitate mai mică de combustibil utilizat, dar şi un impact redus asupra mediului!
Clasamentul în funcţie de nivelul de zgomot
Clasamentele UE pentru anvelope iau în considerare şi zgomotul exterior pe care îl generează o anvelopă în timpul şofatului. Alegerea unei anvelope dintr-o clasă bună ca nivel de zgomot poate reduce impactul şofatului dvs. asupra mediului înconjurător. Nivelul de zgomot este ordonat în clasele A, B sau C. Zgomotul la rulare al anvelopei este măsurat în decibeli, iar numărul exact este afişat în partea de jos a etichetei. Anvelopele cu nivel redus de zgomot au între 67 şi 71 dB. Cel mai înalt nivel indică unde sonore între 72 şi 77 dB. O creştere cu doar câţiva decibeli reprezintă o diferenţă mare la nivel de zgomot. De fapt, o diferenţă de 3 dB dublează zgomotul exterior produs de o anvelopă.
O explicaţie a noii etichete UE pentru anvelope
Există câteva informaţii noi pe care le puteţi găsi pe versiunea actualizată a etichetelor UE pentru anvelope. Iată noul design al etichetei UE pentru anvelope, explicat pe scurt:
Codul QR
Includerea unui cod QR oferă acces facil la detaliile despre produs în partea publică a bazei de date a produselor UE. Codul poate fi scanat şi oferă acces la fişele cu informaţii despre produse şi la etichetele europene pentru anvelope.
Identificatorul tipului de anvelopă:
Fiecare anvelopă trebuie să se identifice printr-o denumire unică de anvelopă.
Pictograma anvelopă cu zăpadă:
Pictograma anvelopă cu zăpadă arată dacă o anvelopă este adecvată pentru condiţii de zăpadă abundentă. Aceasta conţine un simbol cu un fulg de zăpadă pe un munte cu trei vârfuri (3PMSF), care este încorporat pe flancul anvelopelor de acest tip. Performanţa aderenţei la zăpadă este testată în general în conformitate cu Anexa 7 la Reglementarea UNECE nr. 117. Reglementarea descrie în detaliu factori precum suprafaţa de testare, temperatura aerului, vehiculul de testare, sarcina, presiunea, viteza şi multe altele.
Pictograma anvelopă cu gheaţă:
A doua pictogramă nouă prezintă un simbol al unei stalagmite cu gheaţă şi indică faptul că o anvelopă oferă o distanţă de frânare mai scurtă pe drumurile acoperite cu gheaţă pe perioada iernii. Informaţiile privind performanţa aderenţei pe gheaţă vor avea la bază certificarea standard ISO (ISO 19447), care urmează să fie publicată în iulie 2021. Pentru anvelopele care respectă cerinţele tehnice, pictograma de aderenţă pe gheaţă va fi inclusă pe noua etichetă UE pentru anvelope a unei anvelope C1 (passenger car tyre), care satisface valorile minime ale indicelui de aderenţă pe gheaţă stabilite în certificarea standard ISO. Standardele pentru anvelopele C2 şi C3 urmează să fie definite.
* Pentru anumite tipuri de anvelope livrarea poate dura un timp mai indelungat ( > 10 zile lucratoare). In aceste situatii operatorii nostri va vor transmite termenul de livrare. ** Produsele nu vin ambalate la livrare, pentru a putea fi verificate de dumneavoastra. Precizam ca fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse, deasemenea unele specificaţii eronate, modificarile caracteristicilor, design-ului, pot interveni fara notificare prealabila de catre producatori sau pot conţine erori de operare.